Wikia

265px-Repaired House.jpg
Het buurthuis is voor iedereen toegankelijk die level 29 heeft behaald. Iedereen die dit gebouw voor 15.000 munten heeft gerepareerd kan zijn eigen club maken of zich bij een andere club aansluiten.

Hoe maak ik het buurthuis?

Het buurthuis is vanaf level 29 beschikbaar. Het kost 15.000 munten en 1 dag om het te repareren.

Hoe kan ik mij aansluiten bij een bestaande buurtclub?

Wanneer het buurthuis wordt aangeklikt worden er een aantal opties weergeven. Onder het tabblad van de vergrootglas kan worden gezocht naar een geschikte buurtclub. Ook kan de naam van een bepaalde buurt worden ingevuld. Zodra er op een buurtclub word geklikt komen de gegevens van deze buurtclub te zien. Onder deze gegevens wordt laten zien hoeveel leden er in de club zitten en hoeveel er nog bij kunnen. Ook is te zien of dit een besloten club is of voor iedereen toegankelijk. Bij sommige buurtclubs is een bepaald level vereist. Voor het aansluiten bij de aangegeven buurtclub is er een speciale knop aansluiten. 

Hoe maak ik een nieuwe buurt?

Onder het tabblad van het huisje kan een nieuwe buurtclub worden gemaakt. Hierbij kan de naam,de beschrijving,het minimum level en het logo van de buurtclub worden aangewezen. Ook kan worden aangegeven of de buurtclub voor iedereen toegankelijk is of alleen op aanvraag of uitnodiging. Nadat de buurtclub is aangemaakt en de leden zijn aangesloten kunnen de titels en rechten van de leden worden bewerkt. 

Hoe kan ik mijn buurtclub op deze pagina bekend maken?

Alle buurtclubs kunnen worden aangemeld op deze pagina. Hiervoor kan een bericht op het prikbord worden gestuurd naar onze administrator Xx PrinCceSs. Hierin moet alle informatie worden weergeven over de buurtclub met als allerbelangrijkste de juiste naam van het buurtclub. Wanneer geen juiste naam wordt gegeven kan de aanvraag niet worden verwerkt. De aanvraag kan worden verwerkt als: 

  • De naam van het buurtclub wordt vermeld.
  • Het type buurtclub wordt vermeld (open/op aanvraag/op uitnodiging)
  • Het vereiste minimum level wordt vermeld.
  • Het aantal maximum leden wordt vermeld.
  • Het bericht op het prikbord van Xx PrinCceSs wordt achtergelaten.

Buurtclubs die bij ons zijn aangemeld

Hieronder worden bestaande buurtclubs weergeven. De namen van deze buurtclubs kunnen worden ingevuld onder het tabblad van de vergrootglas in het buurthuis.

SteffiesBuurtclub.jpg
Steffies buurtclub
Aantal leden 7/30
Type buurtclub Vragen om aansluiting
Vereiste level level 29
Voorzitter _+^₤ar$^+_

Around Wikia's network

Random Wiki